تولید تخم مرغ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن می‌رسد حدود ۴.۴ تن شمش طلا طی ۲۸ حراج حضوری در مرکز مبادله مورد معامله قرار گرفت یارانه کالابرگ در خرداد ۱۴۰۳ هم واریز می‌شود قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۳/۳/ ۱۴۰۳) ثبت تولید ۴۵ هزار و ۹۱۶ خودرو در فروردین ماه سیاست‌های انقباضی کاهش تولید را در پی دارد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟
سرخط خبرها

در خراسان رضوی مشکل خاصی در تامین مرغ و تخم مرغ وجود ندارد

  • کد خبر: ۱۰۲۶۳۶
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
در خراسان رضوی مشکل خاصی در تامین مرغ و تخم مرغ وجود ندارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: میزان گوشت مرغ و تخم‌مرغ در بازار روز‌های پایانی سال این استان مناسب است و هیچ بهانه‌ای از سوی عرضه‌کنندگان مبنی بر افزایش قیمت و فروش این کالا‌ها بیشتر از قیمت مصوب، پذیرفتنی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: میزان گوشت مرغ و تخم‌مرغ در بازار روز‌های پایانی سال این استان مناسب است و هیچ بهانه‌ای از سوی عرضه‌کنندگان مبنی بر افزایش قیمت و فروش این کالا‌ها بیشتر از قیمت مصوب، پذیرفتنی نیست.

مرتضی اشرفی روز جمعه در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار خراسان رضوی در محل استانداری افزود: اتحادیه‌های مربوطه موظف هستند که گوشت مرغ و تخم مرغ را به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به خریداران عرضه کنند، چراکه از این کالا‌ها به اندازه کافی در بازار عرضه شده و مشکلی خاصی در تامین وجود ندارد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

اشرفی همچنین به تقاضا و عرضه گوشت قرمز در بازار اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی قطب تولید گوشت کشور است، باید سهمیه تنظیم بازار استان از این محصول به تمام شهرستان‌ها ابلاغ و تمام تلاش‌ها برای جذب کامل آن توسط شهرستان‌ها انجام شود.

معاون استاندار خراسان رضوی با تاکید بر جذب عادلانه سهمیه‌های شهرستان‌های استان از کالا‌های طرح تنظیم بازار گفت: به شهرستان‌هایی که سهمیه خود از کالا‌های طرح تنظیم بازار را جذب نکرده اند، اعلام شود که مانده سهمیه آن‌ها بین سایر شهرستان‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: طرح ویژه نظارتی این سازمان با همراهی بازرسان اصناف و برخی دستگاه‌های دیگر از ابتدای اسفندماه آغاز و از دیروز ۱۴ پایگاه ویژه نظارتی - عملیاتی در مشهد و مسیر‌های منتهی به آن از جمله فرودگاه، راه آهن، پایانه مسافری، کمپ غدیر و خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی و برخی مکان‌های دیگر مستقر شده است.

جواد ساعدی افزود: در مجموع ۹۵ بازرس از سازمان صمت و برخی نهاد‌های دیگر در قالب گروه‌های عملیاتی در قرارگاه‌ها مستقر هستند و افزون بر رسیدگی به شکایات مردمی، گشت‌های مشترک نطارتی خود را از مراکز عرضه کالا و خدمات انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->